Kardashian'dan doğum sonrası açıklama...
Doğum yaptıktan sonra sessizliğe gömülen ABD'li moda ikonu Kim Kardashian, anneliği hakkında ilk kez açıklama yaptı
2013.07.19 09:55 - Son Güncellenme: 2013.07.19 09:56 - Magazin - HABER MERKEZİ
Yazılı açıklama yapmayı tercih eden TV yıldızı, son birkaç hafta boyunca hayatının en heyecanlı deneyimi yaşadığını ve anneliğe adım attığı bu günleri ailesiyle birlikte geçirmenin kendisini rahatlattığını söyledi. Okuyucularından gelen mesajları okumayı ihmal etmediğini de ekleyen Kardashian, "Şu sıralar anneliğin tadını çıkarıyorum. Destek veren tüm sevenlerime teşekkürler" dedi.
İLGİLİ GALERİ