Karbonmonoksitten zehirlenen 3 kardeş hayatını kaybetti

Karbonmonoksitten zehirlenen 3 kardeş hayatını kaybetti

Gaziantep'in Oğuzeli ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenen 3 kardeş hayatını kaybetti.

2025.02.27 09:55 - Son Güncellenme: 2025.02.27 09:56 - Güncel - AA
A
Karbonmonoksitten zehirlenen 3 kardeş hayatını kaybetti

Gaziantep'nin Oğuzeli ilçesinde, kırsal Çaybaşı Mahallesi'ndeki evlerinde Arif, Yusuf ve Fatih Güneş kardeşler sobadan sızan dumandan etkilendi.

Ailenin haber vermesi üzerine olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekiplerince kentteki hastanelere sevk edilen 3 kardeş, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Cenazeleri otopsi için Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2025.02.27 09:55 - Son Güncellenme: 2025.02.27 09:56 - AA
A