Karbonmonoksitten 187 kişi zehirlendi

Karbonmonoksitten 187 kişi zehirlendi

Bölgede etkili olan soğuk hava ve şiddetli rüzgar nedeniyle sobadan sızan gazdan etkilenen çok sayıda kişi hastanelere başvurdu.

2013.12.12 17:01 - Son Güncellenme: 2013.12.12 17:05 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Karbonmonoksitten 187 kişi zehirlendi

Adıyaman'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 187 kişi tedavi altına alındı. AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, bölgede etkili olan soğuk hava ve şiddetli rüzgar nedeniyle sobadan sızan gazdan etkilenen çok sayıda kişi hastanelere başvurdu. Kent merkezinde gece yarısından bu yana 187 kişinin hastanelerin acil servisinde tedavi gördüğü öğrenildi. Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Servis doktoru İrfan Aydın, gazetecilere yaptığı açıklamada, sabah saatlerinden itibaren gazdan etkilenen çok sayıda kişiye müdahale ettiklerini söyledi.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.12 17:01 - Son Güncellenme: 2013.12.12 17:05 - HABER MERKEZİ
A