Karantinaya alınan apartman sayısı 2 oldu

Karantinaya alınan apartman sayısı 2 oldu

ELAZIĞ'da, koronavirüs salgınına karşı alınan tedbirler kapsamında karantinaya alınan apartman sayısı 2 oldu.

2020.04.03 20:23 - Son Güncellenme: 2020.04.03 20:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Karantinaya alınan apartman sayısı 2 oldu

Elazığ'da bugün Sürsürü Mahallesi'ndeki anne ve çocuğunun koranavirüs testlerinin pozitif çıkmasıyla oturdukları 5 katlı apartmanın karantinaya alınmasının ardından Cumhuriyet Mahallesi'ndeki 8 katlı apartmanda 1 kişide de pozitif vaka tespit edildi. Yeşilkent Sitesi'ndeki 8 katlı Gül Apartmanı'nda ikamet eden kişide koronavirüs tespit edilmesiyle bina valilik tarafından karantinaya alındı. 

Kararın ardından polis ekipleri, apartmanın giriş ve çıkışını kontrol altına aldı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.03 20:23 - Son Güncellenme: 2020.04.03 20:30 - HABER MERKEZİ
A