Karantinadan kaçtı, memleketinde yakalandı

Karantinadan kaçtı, memleketinde yakalandı

İSTANBUL'da koronavirüs testi pozitif çıkan ve tedavisinin ardından karantinaya alındığı evinden ayrılarak, memleketi Rize'nin Fındıklı ilçesine geldiği belirlenen K.E. (60) yakalandı. Hasta gözlem altına alınırken, kaldığı apartman da karantinaya alındı.

2020.04.06 01:06 - Son Güncellenme: 2020.04.06 01:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Karantinadan kaçtı, memleketinde yakalandı

İstanbul'da koronavirüs testi pozitif çıkan K.E. tedavisinin ardından evinde karantinaya alındı.  Sağlık görevlileri kontrole gittiği hastayı evinde bulamayınca durumu polise bildirdi. Polis ekipleri K.E.'nin memleketi Rize'nin Fındıklı ilçesinde olduğunu belirledi. K.E. polis nezaretinde sağlık görevlileri tarafından götürüldüğü hastanede gözlem altına alınırken, ilçede kaldığı binada karantina tedbiri uygulanmaya başlandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.06 01:06 - Son Güncellenme: 2020.04.06 01:06 - HABER MERKEZİ
A