Karantina altındaki mahallede çıkan yangında ev kullanılmaz hale geldi

Karantina altındaki mahallede çıkan yangında ev kullanılmaz hale geldi

Karabük'te karantina altındaki mahallede çıkan yangında tek katlı ev kullanılamaz hale geldi.

2020.04.18 01:52 - Son Güncellenme: 2020.04.18 01:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Karantina altındaki mahallede çıkan yangında ev kullanılmaz hale geldi

Olay, gece saatlerinde Karabük merkeze bağlı Cumayanı köyünde karantina altında bulunan Tepe mahallesinde Gülhanım Çakır'a ait kullanılmayan tek katlı boş evde yangın çıktı. Yangını fark eden köylülerin haber vermesiyle gelen itfaiye ekipleri, evi saran alevlere müdahale etti. Yaklaşık 1 saat süren çalışmalar sonrası yangın söndürüldü. Yangınla ilgili jandarma soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.18 01:52 - Son Güncellenme: 2020.04.18 01:53 - HABER MERKEZİ
A