Karamollaoğlu da aşı olacak
Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın daveti ile haftaya aşı olacağını duyurdu.
2021.01.15 18:15 - Son Güncellenme: 2021.01.15 18:15 - Güncel - HABER MERKEZİ
Karamollaoğlu şu ifadeleri kullandı:
"Sağlık Bakanı Sn. Fahrettin Koca dün akşam beni arayarak Ankara Şehir Hastanesi'nde aşı olmaya davet etti; nazik daveti için teşekkür ediyorum. Hayatın tekrar normale dönebilmesi için doktorlarımızın da tavsiyesine uyarak, önümüzdeki hafta içi uygun bir zamanda aşı olacağımı ifade etmek isterim."
