Karaman'da çikolata fabrikasından yangın paniği

Karaman'da çikolata fabrikasından yangın paniği

KARAMAN'da bir çikolata fabrikasında kaynak yapıldığı sırada çıkan yangın paniğe neden oldu. Alevler itfaiye ve polise ait Toma'nın (Tomlumsal Olaylara Mücadele Aracı) müdahalesiyle söndürüldü.

2016.02.17 13:53 - Son Güncellenme: 2016.02.17 13:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Karaman'da çikolata fabrikasından yangın paniği
04:46 Çikolata fabrikasından yangın paniği

İLGİLİ VİDEO

Çikolata fabrikasından yangın paniği

Olay, bugün Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan bir çikolata fabrikasında meydana geldi. Fabrikanın üretim bölümünde kaynak yapıldığı sırada, çıkan kıvılcımlar orada bulunan malzemelerin tutuşmasına neden oldu. Alevler kısa sürede yükselerek dış cephesinde bulunan yalıtım malzemesine sıçradı. Başta Karaman Belediyesi itfaiye ekiplerileri olmak üzere Organize Sanayi Bölgesi ve bazı fabrikalara ait itfaiye araçlarıyla alevlere müdahale edildi. İtfaiye ekiplerinin yangın söndürme çalışmasına polise ait Toma'da müdahale ederek destek verdi. Yaklaşık 1 saat süren çalışma sonucu alevler söndürülerken müdahale sırasında dumandan etkilen 12 işçi ise ambulansta oksijen verilerek tedavi edildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.17 13:53 - Son Güncellenme: 2016.02.17 13:53 - HABER MERKEZİ
A