Karaman'da 5 öğrenci okul sütü içtikten sonra rahatsızlandı

Karaman'da 5 öğrenci okul sütü içtikten sonra rahatsızlandı

Karaman'da okulda dağıtılan sütten içtikten sonra rahatsızlanan 5 öğrenci, ambulansla kaldırıldığı hastanede tedaviye alındı.

2017.02.10 16:08 - Son Güncellenme: 2017.02.10 16:08 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Karaman'da 5 öğrenci okul sütü içtikten sonra rahatsızlandı

Merkez Kazımkarabekir Mahallesi'ndeki Abdurrahim Karakoç İlkokulu'nda öğrencilere bugün süt dağıtıldı. Süt içen 4'üncü sınıf öğrencilerinden 5'inde mide bulantısı ve baş dönmesi başladı. Bunun üzerine öğretmenler, durumu sağlık görevlilerine bildirdi. Sütten etkilendikleri üzerinde durulan 5 öğrenci ambulansa Karaman Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.  Tedaviye alınan öğrencilerin durumunun iyi olduğu belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.10 16:08 - Son Güncellenme: 2017.02.10 16:08 - HABER MERKEZİ
A