Karacabey Belediyespor ilk yenilgisini aldı

Karacabey Belediyespor ilk yenilgisini aldı

Voleybol Erkekler 2. Lig'inde Karacabey Belediyespor, sahasında Fenerbahçe'ye mağlup olarak ligdeki ilk yenilgisini aldı.

2022.12.04 19:07 - Son Güncellenme: 2022.12.04 19:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Karacabey Belediyespor ilk yenilgisini aldı

Voleybol Erkekler 2.Lig 1. Grup'ta mücadele eden iki nağmalup takım Karacabey Belediyespor ve Fenerbahçe Karacabey Atatürk Salonu'nda karşı karşıya geldi.

Karacabey Belediye Başkanı Ali Özkan başarı dileklerinde bulunurken karşılaşmayı tribünden izledi.

İlk seti konuk ekip Fenerbahçe  25-17, ikinci seti 17-25 ve son seti 23-25 kazanarak Karacabey Beşediyespor'u 3-0 mağlup etti. Fenerbahçe naamağlup ünvanını korurken, Karacabey Belediyespor ligdeki ilk yenilgisini aldı.

(25-27) (17-25) (23-25)

Karacabey Belediyespor, Voleybol Erkekler 2. Lig'i 8'inci hafta mücadelesinde 18 Aralık Pazar günü saat 15:00'de sahasında Darıca Belediye Eğitim Spor'u konuk edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.12.04 19:07 - Son Güncellenme: 2022.12.04 19:07 - HABER MERKEZİ
A