Karabükspor'da Yüksel yeniden aday

Karabükspor'da Yüksel yeniden aday

Kardemir Karabükspor Başkanı Mehmet Yüksel, başkanlığa aday olduğunu açıkladı.

2019.03.08 11:26 - Son Güncellenme: 2019.03.08 11:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Karabükspor'da Yüksel yeniden aday

Spor Toto 1'inci Lig'de son sırada bulunan ve yarın olağanüstü kongreye gidecek olan Kardemir Karabükspor'un başkanı Mehmet Yüksel, yeniden aday oldu. Amaçlarının kulübün tasfiye olması olmadığını belirten Yüksel, "Kulübün kayyuma gitmesinin uygun olacağını düşünüyordum. Fakat kentin ileri gelenleriyle görüştüğümde kayyuma gidildiğinde kulübü tasfiye edeceklerini beyan ettiler. Bizim amacımız kulübün tasfiye olması, kapanması değil, ayakta kalıp mücadelesine devam etmesi yönünde olduğundan dolayı tekrar başkanlığa adayım." dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.08 11:26 - Son Güncellenme: 2019.03.08 11:26 - HABER MERKEZİ
A