Karabük uzatmada güldü

Karabük uzatmada güldü

K.Karabükspor ile MP Antalyaspor arasındaki 5. haftanın açılış maçını ev sahibi 1-0 kazanırken, galibiyet golü 90+3'te geldi.

2012.09.21 22:17 - Son Güncellenme: 2012.09.21 22:17 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Karabük uzatmada güldü

 

Geçen haftayı yenilgiyle kapatan 2 takımın karşılaşması tam anlamıyla orta saha mücadelesi şeklinde geçerken, ilk yarıdaki en önemli pozisyonda Mehmet Eren'in kafa vuruşunu Tomic köşeden çıkardı.

İkinci yarıda oyun biraz daha hareketlense de sadece 2 poziyon yaşandı. Önce Diarra'nın pasını Janda 6 pastan Tomic'in üzerine vurdu, ardından da Shelton'ın şutunu hakan Arıkan köeşeden mütthiş bir refleksle çıkardı.
Son dakikada Emre Güngör'ün kırmızı kart görüp Antalyaspor'u 10 kişi bıraktığı maçın 90+3. dakikasında sahneye çıkan Ahmet güzel bir vuruşla takımına ilk galibiyeti getiren isim oldu.

Böylece bu sezon galibiyetle tanışan Karabükspor, 4 puana yükseldi. Antalya ise 4 puanda kaldı.

KARABÜKSPOR - MP ANTALYASPOR
STAT: Necmettin Şeyhoğlu
HAKEM: Volkan Bayarslan

KARABÜKSPOR: Tomic, Erdem, Muhammet, Mabiala, Seric, Yiğit, Birol, Shelton (Dk. 75 Ahmet), Cernat (Dk. 66 Mehmet Yıldız), İlhan, Bertul (dk. 56 Lua Lua)

TEKNİK DİREKTÖR: Michael Skibbe

MP ANTALYASPOR: Hakan, Koray, Emre Güngör, Janda, Ergün, Emrah, Uğur, Deniz, Mehmet Eren (Dk. 72 Asaiti),Tita (dk. 87 Murat), Diarra (Dk. 65 Ömer)
TEKNİK DİREKTÖR: Mehmet Özdilek

SARI KART: Dk. 33 Shelton, Dk. 49 Emre
KIRMIZI KART: DK. 88 Emre

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.21 22:17 - Son Güncellenme: 2012.09.21 22:17 - HABER MERKEZİ
A