Karabük uzatmada güldü
K.Karabükspor ile MP Antalyaspor arasındaki 5. haftanın açılış maçını ev sahibi 1-0 kazanırken, galibiyet golü 90+3'te geldi.
2012.09.21 22:17 - Son Güncellenme: 2012.09.21 22:17 - Spor - HABER MERKEZİ
Geçen haftayı yenilgiyle kapatan 2 takımın karşılaşması tam anlamıyla orta saha mücadelesi şeklinde geçerken, ilk yarıdaki en önemli pozisyonda Mehmet Eren'in kafa vuruşunu Tomic köşeden çıkardı.
İkinci yarıda oyun biraz daha hareketlense de sadece 2 poziyon yaşandı. Önce Diarra'nın pasını Janda 6 pastan Tomic'in üzerine vurdu, ardından da Shelton'ın şutunu hakan Arıkan köeşeden mütthiş bir refleksle çıkardı.
Son dakikada Emre Güngör'ün kırmızı kart görüp Antalyaspor'u 10 kişi bıraktığı maçın 90+3. dakikasında sahneye çıkan Ahmet güzel bir vuruşla takımına ilk galibiyeti getiren isim oldu.
Böylece bu sezon galibiyetle tanışan Karabükspor, 4 puana yükseldi. Antalya ise 4 puanda kaldı.
KARABÜKSPOR - MP ANTALYASPOR
STAT: Necmettin Şeyhoğlu
HAKEM: Volkan Bayarslan
KARABÜKSPOR: Tomic, Erdem, Muhammet, Mabiala, Seric, Yiğit, Birol, Shelton (Dk. 75 Ahmet), Cernat (Dk. 66 Mehmet Yıldız), İlhan, Bertul (dk. 56 Lua Lua)
TEKNİK DİREKTÖR: Michael Skibbe
MP ANTALYASPOR: Hakan, Koray, Emre Güngör, Janda, Ergün, Emrah, Uğur, Deniz, Mehmet Eren (Dk. 72 Asaiti),Tita (dk. 87 Murat), Diarra (Dk. 65 Ömer)
TEKNİK DİREKTÖR: Mehmet Özdilek
SARI KART: Dk. 33 Shelton, Dk. 49 Emre
KIRMIZI KART: DK. 88 Emre