Karabük'ten Fenerbahçe'ye darbe

Karabük'ten Fenerbahçe'ye darbe

Spor Toto Süper Lig'in 16. hafta maçında Kardemir karabükspor, konuk ettiği Fenerbahçe'yi 2-1 mağlup ederek haftayı 3 puanla kapattı.

2013.12.22 18:04 - Son Güncellenme: 2013.12.22 18:06 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Karabük'ten Fenerbahçe'ye darbe

 

Dr. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'nda oynanan ve hakem Bülent Yıldırım'ın düdük çaldığı maçta, Kardemir Karabükspor'a 3 puanı getiren golleri 13. dakikada Akpala ve 69. dakikada penaltıdan İlhan Parlak attı. Fenerbahçe'nin tek golünü ise 40. dakikada Emenike kaydetti.

Bu skorla Fenerbahçe 38 puanda kalmasına rağmen liderliğini sürdürürken bu sezonki 2. mağlubiyetini aldı. Kardemir Karabükspor ise puanı 26'ya çıkardı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.22 18:04 - Son Güncellenme: 2013.12.22 18:06 - HABER MERKEZİ
A