Karabük'te aç kalan domuzlar şehre indi

Karabük'te aç kalan domuzlar şehre indi

Karabük'te aç kalan domuzlar şehre inerken, o anlar cep telefonlarıyla kaydedildi.

2020.04.16 18:50 - Son Güncellenme: 2020.04.16 18:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Karabük'te aç kalan domuzlar şehre indi

Korona virüs (Covid-19) salgını nedeniyle insanlar evlerine çekildikçe sokaklarda yaban hayvanları görülmeye başlandı. Ülkenin birçok şehrinde yaban hayvanlarının şehre indiği görüntüleri yer alırken, Karabük'te de domuzlar şehre indi.

Aç kalan yaban domuzları Bahçelievler, Kapullu ve Adatepe mahallelerine indi. Şehre inen domuzlar vatandaşlar tarafından cep telefonlarıyla kaydedildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.16 18:50 - Son Güncellenme: 2020.04.16 18:52 - HABER MERKEZİ
A