Karabük'te 3 mahalle karantinaya alındı
Karabük'ün Safranbolu ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 3 mahalle karantinaya alındı.
2020.07.05 00:13 - Son Güncellenme: 2020.07.05 00:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
Safranbolu Kaymakamlığından yapılan açıklamada, Nebioğlu köyüne bağlı Çiftlik Mahallesi'nde birden fazla vaka olduğu belirtildi.
Açıklamada, şunlar kaydedildi:
"Temaslı vakaların fazlalığı nedeniyle Kovid-19 enfeksiyonun yayılmasının engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla Nebioğlu köyüne bağlı Çiftlik Mahallesi, Belenur Mahallesi ve Sarpın Mahallesi'nin 5 Temmuz saat 24.00'ten 19 Temmuz saat 24.00'e kadar giriş çıkışların izne bağlı olmak kaydıyla karantina altına alınmasına karar verilmiştir."