Karabük nefes aldı
Karabükspor, Kayserispor'u 3-1 yenerek altın değerinde 3 puanı hanesine yazdırdı
2013.04.01 22:20 - Son Güncellenme: 2013.04.01 22:20 - Spor - HABER MERKEZİ
Dr. Necmettin Şeyhoğlu Stadı'nda oynanan karşılaşmayı Karabükspor 3-1 kazandı ve altın değerinde üç puanı hanesine yazdırmayı başardı.
Mücadelenin 7. dakikasında İlhan Parlak'ın golüyle öne geçen Karabükspor, 26. dakikada Shelton ile farkı ikiye çıkardı.
Kayserispor, Ceyhun Gülselam'ın golüyle farkı bire indirirken, 90+4. dakikada LuaLua attığı golle skoru belirledi ve mücadele 3-1'lik skorla sona erdi.