Kapasite kullanımı şubatta sınırlı arttı
Kapasite kullanım oranı Şubat'ta 0,1 puan artış kaydetti.
2025.02.24 10:16 - Son Güncellenme: 2025.02.24 10:16 - Ekonomi - HABER GLOBAL
Kapasite kullanım oranı Şubat'ta 0,1 puan artış kaydetti.
İmalat sanayi genelinde mevsimsel etkilerden arındırılmış Kapasite Kullanım Oranı (KKO-MA), bir önceki aya göre 0,1 puan artarak yüzde 74,9 seviyesinde gerçekleşti.
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) tarafından yapılan açıklamaya göre, mevsimsel etkilerden arındırılmamış Kapasite Kullanım Oranı (KKO), bir önceki aya göre 0,1 puan azalarak yüzde 74,5 seviyesinde gerçekleşti.