Kantinler temiz ama biraz 'tuzlu' çıktı

Kantinler temiz ama biraz 'tuzlu' çıktı

Beylikdüzü Belediyesi, okulların açılmasıyla birlikte harekete geçti.

2013.09.21 19:48 - Son Güncellenme: 2013.09.21 19:48 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Kantinler temiz ama biraz 'tuzlu' çıktı

 

Zabıta Müdürlüğü ekipleri ilçedeki okulların kantinlerini tek tek denetleyerek ürünlerin son kullanım tarihleri, fiyat listeleri ve hijyen konusunda incelemeler yaptı. Bir okulda yapılan denetimi merakla izleyen öğrenciler, "Kantinden memnunuz ama fiyatlar biraz daha ucuz olmalı" dedi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.21 19:48 - Son Güncellenme: 2013.09.21 19:48 - HABER MERKEZİ
A