Kantine giren hırsızların bisküvi keyfi
Başiskele Belediyesi'ne ait Kullar Kültür Merkezi ve Düğün Salonu'na gece hırsız girdi.
2013.07.19 16:42 - Son Güncellenme: 2013.07.19 16:42 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Başiskele Mehmet Ağa Mahallesi Dereboyu Sokakta bulunan Kültür Merkezi ve Düğün Salonu'nun kantinine sahur vakti kimliği belirlenemeyen şahıslar girdi. Kapıdan girdikleri tahmin edilen hırsızların kantinde bulunan bisküvi ve çikolataları yiyip kolaları içtikleri ve daha sonra oradan uzaklaştıkları öğrenildi. Sabah saatlerinde kantini kontrol etmeye gelen görevliler tarafından fark edilen hırsızlık olayı polise bildirildi. Olay yerine gelen Başiskele Polis Merkezi Amirliği'ne bağlı polisler, kültür merkezinin güvenlik kameralarını inceledi. Konuyla ilgili soruşturma başlatıldı.