Kantin tostu 9 öğrenciyi zehirledi

Kantin tostu 9 öğrenciyi zehirledi

Konya'da 9 öğrenci okul kantininde yedikleri tosttan zehirlendikleri şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

2017.12.28 11:40 - Son Güncellenme: 2017.12.28 11:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kantin tostu 9 öğrenciyi zehirledi

Konya'daki bir ortaokulun kantininde sucuklu tost yiyen 9 çoçuk zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Olay, dün akşam saatlerine merkez Karatay ilçesi Kerimdede Mahallesi'nde bulunan 23 Nisan İmam Hatip Ortaokulu'nda meydana geldi. 

9- 13 yaşlarındaki 9 çocukta mide bulantısı görüldü. Öğretmenler çocukların zehirlenme olasılığına karşın sağlık ekiplerine haber verdi.

Ambulanslarla kent merkezindeki çeşitli hastanelere kaldırılan öğrenciler, tedavi altına alındı.

Çocukların genel durumunun iyi olduğu belirtildi. Kantinden alınan örnekler ise incelenmek üzere İl Sağlık Müdürlüğü'ne gönderildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.12.28 11:40 - Son Güncellenme: 2017.12.28 11:41 - HABER MERKEZİ
A