Kanser tedavisi gören kaymakam yaşamını yitirdi
Bir süredir kanser tedavisi gören Dikili Kaymakamı Mustafa Nazmi Sezgin, tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.
2017.02.14 10:30 - Son Güncellenme: 2017.02.14 10:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
Dikili Kaymakamı Mustafa Nazmi Sezgin, tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirdi.
Bir süredir kanser tedavisi gören Sezgin (56), gece saatlerinde Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde hayatını kaybetti.
Sezgin'in naaşı, bugün İzmir Valiliği ve Dikili Kaymakamlığı önünde düzenlenecek resmi törenler ve Çanakkale'nin Ayvacık ilçesine bağlı Korubaşı Köyü'nde kılınacak cenaze namazının ardından defnedilecek.
Evli ve 2 çocuk babası olan Sezgin, 2013 yılından bu yana Dikili'de görev yapıyordu.