Kanser hastası hastanenin 4'üncü katından atladı

Kanser hastası hastanenin 4'üncü katından atladı

BALIKESİR'deki Atatürk Devlet Hastanesi'nde prostat kanseri tedavisi gören 74 yaşındaki Selahattin Özyılmaz, 4'üncü kattaki odanın penceresinden kendini atarak yaşamına son verdi. 

2016.07.14 15:17 - Son Güncellenme: 2016.07.14 15:17 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kanser hastası hastanenin 4'üncü katından atladı

Olay, bugün saat 09.00'da, Altıeylül'ün Gaziosmanpaşa Mahallesi'ndeki Atatürk Devlet Hastanesi'nde meydana geldi. Selahattin Özyılmaz, kendini hastanenin dördüncü katında bulunan odanın penceresinden aşağı bıraktı. Zemin katın terasına düşen Özyılmaz, hastanedeki görevlilerin müdahalesine rağmen yaşamını yitirdiı. 

Özyılmaz'ın hastanede bir süre önce prostat kanseri tedavisi görerek taburcu olduğu, hastalığının ilerlemesiyle bunalıma girdiği ve yeniden geldiği hastanede kendini attığı .elirtildi. 

Selahattin Özyılmaz'ın cesedi savcının olay yerinde yaptığı incelemenin ardından hastanenin morguna kaldırıldı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.14 15:17 - Son Güncellenme: 2016.07.14 15:17 - HABER MERKEZİ
A