Kanalda tehlikeli eğlence
ADANA'da 2 genç, tehlikeye aldırış etmeden sulama kanındaki akıntıda şişme botla gezdi.
2019.06.21 15:39 - Son Güncellenme: 2019.06.21 15:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sıcaklardan bunalan 2 genç, Seyhan ilçesi Ziyapaşa Mahallesi'ndeki Devlet Su İşleri'ne (DSİ) ait sulama kanalına şişme botla girdi.
Çevre sakinleri, gençlerin bu tehlikeli eğlencesini cep telefonlarıyla görüntüleyerek sosyal medyada paylaştı.
Boğulma tehlikesine aldırış etmeyen gençler bindikleri botla akıntıda ilerledi.
Ellerini suda çırparak bota yön veren gençlerin zaman zaman birbirlerine su atarak şakalaştıkları görüldü.