Kamyonun üzerine düştü

Kamyonun üzerine düştü

Başkent'te bir filmin çekimlerinde kullanılan multikopter kamyonun üzerine düştü.

2014.08.28 14:38 - Son Güncellenme: 2014.08.28 14:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kamyonun üzerine düştü

Alınan bilgiye göre, filmde kullanılmak üzere genel Ankara görüntüsü çeken multikopter kontrolden çıkınca Altındağ ilçesi Adnan Saygun Caddesi üzerinde seyir halinde olan kamyonun üzerine düştü.

Kamyon sahibi Ahmet Özkan, yaşadıklarını şöyle anlattı:

"Yukarıdan geldi cam patladı. Aracı durdurup, yere baktığımız da kamera sistemini gördük. Aracı ben kullanıyordum. Sert bir çarpma oldu. Şaşırdık tabii, helikopter düştü sandık".

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.08.28 14:38 - Son Güncellenme: 2014.08.28 14:38 - HABER MERKEZİ
A