Kamyonun çarptığı kadın yaralandı

Kamyonun çarptığı kadın yaralandı

ŞANLIURFA'nın Siverek İlçesi'nde, karşıya geçmek isteyen Ayşe Şeker, kamyonun çarpması sonucu yaralandı.

2015.01.21 15:12 - Son Güncellenme: 2015.01.21 15:12 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kamyonun çarptığı kadın yaralandı

Kaza, öğleden sonra Siverek-Şanlıurfa karayolunun 2'nci kilometresinde meydana geldi. Devlet Hastanesi'ne gitmek isteyen Ayşe Şeker'e, minibüse binmek için yolun karşısına geçerken, sürücüsü öğrenilemeyen 01 V 2171 plakalı kamyon çarptı. Çarpmanın etkisi ile yola savrularak yaralanan kadın, vatandaşların ihbarıyla gelen ambulansla Siverek Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Acil serviste ilk müdahalesi yapılan kadın Şanlıurfa'ya sevk edildi. Kamyon sürücüsünün gözaltına alındığı kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.21 15:12 - Son Güncellenme: 2015.01.21 15:12 - HABER MERKEZİ
A