Kamyonet kanalizasyon çukuruna uçtu: 2 yaralı
İstanbul Sancaktepe'te kamyonet, kanalizasyon çukuruna uçtu.
2013.04.18 06:32 - Son Güncellenme: 2013.04.18 06:40 - Yaşam - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Sancaktepe'de kaza!
Kazada 1'i ağır, 2 kişi yaralandı. Görgü tanıkları şoförün kazadan sonra olay yerinden kaçtığını iddia etti.
Kaza, saat 00.40 sıralarında Abdurrahman Gazi Mahallesi Bahadır Caddesi üzerinde meydana geldi. İsmi öğrenilemeyen ve kazadan sonra olay yerinden kaçtığı ileri sürülen sürücünün kullandığı 34 GH 8460 plakalı kamyonet, İSKİ'nin kanalizasyon çalışması yaptığı caddede uyarı tabelasını fark edemeyerek yaklaşık 5 metre derinliğindeki çukura uçtu.
Araç içerisinde bulunan Osman Boyraz ile Zeynep Onar bulundukları yerde sıkıştı. Sürücü ise kendi imkanlarıyla araçtan çıkarak olay yerinden kaçtı. Yaralılar, çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından sıkıştıkları yerden çıkarılarak ambulansla Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Zeynep Onar'ın vücudunun çeşitli yerlerinde kırıklar olduğu, Osman Boyraz'ın ise durumunun iyi olduğu öğrenildi.