Kameralara kalp işareti yaptı

Kameralara kalp işareti yaptı

Uzun bir aradan sonra kendini gösteren güneşli havayı fırsat bilip Bebek'e gelen Esin Moralıoğlu ve Ayşe Tolga, bir kafede güneşin tadını çıkardı.

2017.02.03 09:05 - Son Güncellenme: 2017.02.03 09:05 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Kameralara kalp işareti yaptı

Esin Moralıoğlu'nun, bir ara kendilerini görüntüleyen basın mensuplarıyla uzaktan selamlaşıp objektiflere kalp işareti yapması dikkati çekti.

Esin Moralıoğlu ve Ayşe Tolga, daha sonra masalarına dahil olan bir kaç arkadaşı ile birlikte akşam saatlerine kadar kafede oturdu.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2017.02.03 09:05 - Son Güncellenme: 2017.02.03 09:05 - HABER MERKEZİ
A