Kameralara kalp işareti yaptı
Uzun bir aradan sonra kendini gösteren güneşli havayı fırsat bilip Bebek'e gelen Esin Moralıoğlu ve Ayşe Tolga, bir kafede güneşin tadını çıkardı.
2017.02.03 09:05 - Son Güncellenme: 2017.02.03 09:05 - Magazin - HABER MERKEZİ
Esin Moralıoğlu'nun, bir ara kendilerini görüntüleyen basın mensuplarıyla uzaktan selamlaşıp objektiflere kalp işareti yapması dikkati çekti.
Esin Moralıoğlu ve Ayşe Tolga, daha sonra masalarına dahil olan bir kaç arkadaşı ile birlikte akşam saatlerine kadar kafede oturdu.