Kamera arkasında çalışanlara üzülüyorum...
Nebahat Çehre, önceki gün trafikte görüntülendi. Çehre, "Muhteşem Yüzyıl Kösem'i izliyor musunuz?" sorusuna "Lütfen o polemiğe beni sokmayın. Rahatsız oldum artık, bu konuya izleyiciler karar verir" dedi.
2016.02.04 11:14 - Son Güncellenme: 2016.02.04 11:15 - Magazin - HABER MERKEZİ
Kötü giden reytingler yüzünden teknik ekipten bazı kişilerin işten çıkartılması hatırlatılınca ise, "En çok üzüldüğüm şey, kamera arkası. Onların emeği büyük. Bir kanun çıkaramıyorlar ki, hakları korunsun" sözleriyle çalışanlara destek verdi.