"Kalbimin sesi dinledim ve Beşiktaş'a imza attım"

"Kalbimin sesi dinledim ve Beşiktaş'a imza attım"

Beşiktaş'ın yeni transferi Tolgay Arslan, transferiyle ilgili yaptığı açıklamada, "Kalbimin sesini dinledim ve Beşiktaş'a imza attım" dedi.

2015.01.26 16:02 - Son Güncellenme: 2015.01.26 16:28 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Kalbimin sesi dinledim ve Beşiktaş'a imza attım"

Siyah-beyazlı takımın yeni transferi Tolgay Arslan, sosyal medya hesabından Beşiktaş'a transferi ile ilgili açıklamalarda bulundu. Kalbinin sesini dinlediğini ve Beşiktaş'a imza attığını dile getiren yetenekli oyuncu, "Ben bugün bu haberi sizinle paylaştığım için çok mutluyum. Beşiktaş'la anlaşma sağlandı. Bu süreçte gelen teklifleri değerlendirip, kalbimin sesini dinledim ve Beşiktaş'a imza attım. Bugüne kadar Hamburg'da beni her yolda destekleyen herkese çok teşekkür ediyorum. Hamburg devamlı benim evim olacak ve sizi her zaman kalbimde taşıyacağım" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.26 16:02 - Son Güncellenme: 2015.01.26 16:28 - HABER MERKEZİ
A