"Kalan maçlarımızı kazanmaya çalışacağız"

"Kalan maçlarımızı kazanmaya çalışacağız"

Beşiktaş Sompo Japan Başantrenörü Yağızer Uluğ, Fenerbahçe karşısında varlık gösteremediklerini söyledi.

2016.03.29 08:45 - Son Güncellenme: 2016.03.29 08:45 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Kalan maçlarımızı kazanmaya çalışacağız"

"Maçı baştan sona üstün bir oyunla ve organizasyonla götürüp, haklı bir galibiyet alan Fenerbahçe'yi kutluyorum" ifadelerini kullanan Uluğ, "Ligde kalan maçlarımızı kazanmaya çalışacağız. Şimdi önümüzde büyük bir önem taşıyan Muratbey Uşak Sportif maçımız var. Kazanıp, play-off şansımızı devam ettirmek istiyoruz." değerlendirmesinde bulundu.  

Siyah-beyazlı genç oyuncu Ömer Utku Al ise müsabakaya kötü başladıklarını hatırlatıp, "Momentumu rakibe verince, farkın açılmasına engel olamadık. Bizim adımıza kötü bir yenilgi oldu" şeklinde konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.29 08:45 - Son Güncellenme: 2016.03.29 08:45 - HABER MERKEZİ
A