Kaka'dan Madrid'e teşekkür
Brezilyalı oyuncu, İspanya'da kendisine sahip çıkan taraftarlara teşekkür etti
2013.09.04 17:36 - Son Güncellenme: 2013.09.04 17:37 - Spor - HABER MERKEZİ
Kaka, Twitter üzerinden Real Madrid taraftarlarına teşekkür etti.
2009'da transfer olduğu La Liga ekibinde bir türlü bekleneni veremeyen Brezilyalı yıldız, sakatlıkların da etkisiyle bir kulübe oyuncusuna dönüşmüştü.
İspanyol devinden ayrılarak, efsane olduğu Milan'a dönen yıldız isim, "Sevgili Madridistalar, burada geçirdiğim dört yılda özveri ve bağlılık ile üç kupa kazandım. Milan'a dönmek hayatımda yeni bir sayfa anlamına geliyor. İspanya'daki güzel zamanları kalbimde taşıyacağım. Zor dönemlerden geçsem de Real Madrid gibi bir kulübün parçası olmak çok güzeldi. Hepinize teşekkür ediyorum." sözleriyle vefasını gösterdi.
31 yaşındaki oyuncu İspanya'da La Liga, Copa Del Rey ve İspanya Süper Kupası şampiyonlukları gördü.