Kahvede okey oynayanlara 'koronavirüs' cezası

Kahvede okey oynayanlara 'koronavirüs' cezası

İZMİR'in Ödemiş ilçesindeki kahvede, yasak olmasına rağmen okey oynayıp, sosyal mesafe kuralını ihlal eden 4 kişi ile oyunu izleyen 1 kişiye 3 bin 150'şer lira ceza kesildi.

2020.07.07 15:24 - Son Güncellenme: 2020.07.07 15:25 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kahvede okey oynayanlara 'koronavirüs' cezası

Ödemiş İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Hürriyet Mahallesi'nde bulunan kahvede dün rutin denetim gerçekleştirdi. Ekipler, yasak olmasına rağmen içeride okey oynandığını belirledi. Bunun üzerine okey oynayan 4 kişi ile oyunu izleyen 1 kişiye, sosyal mesafe kuralını ihlal ettikleri gerekçesiyle 'Umumi Hıfzıssıhha Kanunu'nun 282'nci maddesi gereğince 3 bin 150'şer liralık ceza uygulandı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.07 15:24 - Son Güncellenme: 2020.07.07 15:25 - HABER MERKEZİ
A