Kahramanmaraş'ta serinlemek için gölete giren 2 genç öldü

Kahramanmaraş'ta serinlemek için gölete giren 2 genç öldü

Kahramanmaraş'ın Andırın ilçesinde serinlemek için gölete giren iki genç, boğularak can verdi.

2023.06.24 23:55 - Son Güncellenme: 2023.06.24 23:56 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kahramanmaraş'ta serinlemek için gölete giren 2 genç öldü

Olay, Andırın ilçesi Çatak Kildenlik Şelalesi mevkiinde meydana geldi. 19 yaşındaki Erdem Güneşgörmez ve 18 yaşındaki Onur Ali Köse, şelale önündeki gölette serinlemeye başladı. Bir müddet suda yüzen gençler gözden kayboldu. İhbar üzerine olay yerine AFAD ve itfaiye su altı arama ekipleri sevk edildi.

Ekiplerin yaptığı çalışmalar sonucunda 2 kişinin cansız bedeni su altından çıkarıldı. İki kişinin yakınları olay yerinde sinir krizi geçirirken, cenazeler morga kaldırıldı.

Jandarmanın olayla ilgili soruşturması devam ediyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.06.24 23:55 - Son Güncellenme: 2023.06.24 23:56 - HABER MERKEZİ
A