Kagawa'nın derdi midesinde
Manchester United'ın Japon yıldızı Shinji Kagawa'nın Everton karşılaşmasından sonra çok yemek yediği için hastaneye kaldırıldığı ortaya çıktı.
2013.12.09 16:43 - Son Güncellenme: 2013.12.09 16:43 - Spor - HABER MERKEZİ
Sezona tarihin en kötü başlangıçlarından birini yapan Manchester United'ta krizler bir türlü bitmek bilmiyor. KırmızıŞeytanlar, Premier Lig'in 15. haftasında konuk ettiği Newcastle United'a 1-0 mağlup oldu.
Sezon başından bu yana aldığı sürelerden şikayetçi olan Kagawa'nın yine maç kadrosunda olmaması dikkat çekti.
Manchester United Menajeri David Moyes, maçtan sonra verdiği demeçte kadroda yer almayan Shinji Kagawa'nın durumuna açıklık getirdi. Moyes, "Shinji, Everton maçından sonra hastaneye kaldırıldı. Hafta boyunca çok az antrenman yapabildi. Everton maçından sonra çok fazla yemek yediği için sorun yaşamış. Midesi yıkanmış; ancak şu an iyi'' yorumunda bulundu.