Kafkasspor'a deplasman yasağı
Kafkasspor yönetim kurulu üyesi Tanju Şimşek Cumartesi günü oynayacakları Değirmenderespor maçıyla ilgili açıklamalarda bulundu.
2022.12.09 20:36 - Son Güncellenme: 2022.12.09 20:37 - Spor - HABER MERKEZİ
Deplasman taraftarları için seyirci yasağı bilgisinin kendilerine iletildiğini belirten Kafkasspor yönetim kurulu üyesi Tanju Şimşek " Cumartesi günü grubumuzun güçlü takımlarından birisi olan Değirmenderespor ile karşılaşacağız. Zorluk derecesi yüksek bir maç oynayacağız.Bu maçla birlikte kalan 3 maçımızı da kazanmak istiyoruz. Deplasmanda oynayacağımız maç için seyirci yasağının geldiği tarafımıza tebliğ edildi. Maalesef seyirci götüremeyeceğiz. İnşallah takımlar deplasman yasakları ile ilgili keyfi kararlar aldırmıyorlardır" diye konuştu.