Kadir İnanır: Güzel bir film oldu

Kadir İnanır: Güzel bir film oldu

Türk sinemasının geleceği ile ilgili söylediği sözlerle gündeme gelen usta oyuncu Kadir İnanır, geçtiğimiz gün bir alışveriş merkezinde görüntülendi. İnanır, "Güzel bir film oldu, şimdiden herkes için hayırlı olsun" dedi

2018.10.25 16:38 - Son Güncellenme: 2018.10.25 16:38 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Kadir İnanır: Güzel bir film oldu

Vahide Gördüm'le birlikte başrollerini paylaştığı 'Kapı' filminin çekimlerinin tamamladığını söyleyen Kadir İnanır, "Çekimlerin Türkiye ayağı zaten bitmişti. Son olarak Berlin'de çekilecek sahnelerimiz kalmıştı. Onları da çok şükür bitirdik. Güzel bir film oldu, şimdiden herkes için hayırlı olsun" açıklamasında bulundu.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2018.10.25 16:38 - Son Güncellenme: 2018.10.25 16:38 - HABER MERKEZİ
A