Kadir İnanır Covid-19 aşısı oldu

Kadir İnanır Covid-19 aşısı oldu

Usta oyuncu Kadir İnanır, koronavirüs aşısı olduğunu açıkladı. İnanır, "Herkesi aşı olmaya davet ediyorum" dedi.

2021.02.17 16:29 - Son Güncellenme: 2021.02.17 16:29 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Kadir İnanır Covid-19 aşısı oldu

Tüm dünyayı hızla etkisi altına alan koronavirüs pandemisi nedeniyle ülkemizde de aşılama sürüyor.

Oyuncu Kadir İnanır da corona aşısı olduğunu duyurdu. 71 yaşındaki oyuncu, "Herkesi aşı olmaya davet ediyorum" dedi. İnanır o anları Instagram hesabından paylaştı.

Sağlık Bakanlığı'nın aşılamada izlenecek yol haritası, yaş, kronik rahatsızlık ve çalışılan sektöre göre 4 aşamada uygulanıyor. Sağlık çalışanları ve 65 yaş üstündekiler aşılanmaya başlandı. Öğretmenler de bu ayın sonundan itibaren aşılanacak.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2021.02.17 16:29 - Son Güncellenme: 2021.02.17 16:29 - HABER MERKEZİ
A