Kadınlar Nev-i Çeşni'de eğlendi

Kadınlar Nev-i Çeşni'de eğlendi

Nev-i Çeşni'de düzenlenen 8 Mart kadın dayanışma eğlencesinde kadınlar gönüllerince eğlendi. Kadınların yoğun ilgi gösterdiği gecede, gelirin önemli bir kısmı Mor Salkım Kadın Dayanışma Derneği'ne bağışlandı.

2022.03.09 17:03 - Son Güncellenme: 2022.03.09 17:05 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Kadınlar Nev-i Çeşni'de eğlendi

Geleneksel Türk mutfağının eşsiz lezzetlerini sunan ve davet organizasyonları ile de mutlu ve eğlenceli anlara ev sahipliği yapan Nev-i Çeşni, yine muhteşem bir programa imza attı. Fenomen şarkıcı PAU'nun sahne aldığı gecede kadınlar unutulmaz bir gece yaşadı.

Daha önce gerçekleşen görkemli ve konsept organizasyonlara bir yenisini daha ekleyen Nev-i Çeşni Davet, yine önemli bir etkinliği daha Bursalı kadınlarla buluşturdu. Gece için özel olarak sahne alan fenomen şarkıcı PAU,  unutulmaz şarkılarıyla salonu dolduran kadınlara keyifli bir gece yaşattı.

Hem eğlence hem sosyal sorumluluk

Sosyal sorumluluk projesi kapsamında önemli bir gelirinin Mor Salkım Kadın Derneği'ne aktarıldığı konserin sonunda, Mor Salkım Kadın Dayanışma Derneği Başkanı Dilek Üzümcüler tarafından şarkıcı Pau ve Nev-i Çeşni İşletme Müdürü Barış Uysal'a katkılarından dolayı teşekkür plaketi verildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.03.09 17:03 - Son Güncellenme: 2022.03.09 17:05 - HABER MERKEZİ
A