"Kadınlar araba kullanmamalı çünkü..."

"Kadınlar araba kullanmamalı çünkü..."

Suudi Arabistan'da Şeyh Salah el Luhaydan, "Kadınlar araba kullanmamalı, araba kullanmak onların yumurtalık ve pelvis bölgelerini etkiler" sözleriyle tartışma yarattı.

2013.09.29 10:47 - Son Güncellenme: 2013.09.29 10:49 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
"Kadınlar araba kullanmamalı çünkü..."

Ülkedeki araba kullanma yasağına karşı imza toplayıp protestolarda bulunan kadınları uyaran El Luhaydan, "Araba kullanmak kadınların psikolojisinde ters bir etkiye neden olabilir. Araba kullanan kadınlar klinik açıdan sorunlu çocuk doğuruyor" dedi.

Suudi haber kanalı sabq.org'a yaptığı açıklamalarıyla tepki çeken El Luhaydan, sosyal medyada da alay konusu oldu.
 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.09.29 10:47 - Son Güncellenme: 2013.09.29 10:49 - HABER MERKEZİ
A