Kaçak sigaraları çöp konteynırına sakladılar
Bursa'da kaçak sigara satışı yapan şahıslar polisi görünce sigaraları çöp konteynırına sakladı.
2012.08.02 11:33 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Santral Garaj Mahallesi'nde meydana geldi. Cadde üstünde ve sokak aralarında kaçak sigara satışı yapan şahıslar polisi görünce ellerindeki kolileri çöp konteynırına atarak kaçtı. Polis, çöpe atılan kaçak sigaraları ele geçirirken, zanlılar ise sigaları attıktan sonra kaçtı. Polis kaçan şahısları yakalamak için çalışma başlatırken, çöp konteynırı içinde toplam 218 paket sigara ele geçirildi.