Kaçak sigaralar patozla imha edildi
Gaziantep'te, polisin son 45 günde düzenlediği 20 operasyonda ele geçirilen 120 bin paket kaçak sigara imha edildi.
2014.01.04 17:58 - Son Güncellenme: 2014.01.04 17:58 - Güncel - HABER MERKEZİ
Gaziantep İslahiye'de Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin kaçakçılığın önlenmesine yönelik yürüttüğü çalışmalar kapsamında geçen 45 günde 20 operasyon düzenlendi. 20 kişinin gözaltına alındığı operasyonlarda, 120 bin paket gümrük kaçağı sigara ele geçirildi. Ele geçirilen sigaralar bugün Emniyet Müdürlüğü bahçesinde patoz makinesinde parçalanarak imha edildi.
Vatandaşların meraklı gözlerle izlediği imha çalışmasının ardından sigara atıklarının oluşturduğu çöp belediye görevlileri tarafından toplandı.