"Kabus gibi bir maç"

"Kabus gibi bir maç"

Beşiktaş Teknik Direktörü Samet Aybaba, 2-1 kazandıkları Niğde Belediyespor maçının ardından oynanan kötü futbola değindi.

2012.09.25 16:53 - Son Güncellenme: 2012.09.25 16:54 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Kabus gibi bir maç"

Beşiktaş Teknik Direktörü Samet Aybaba, Niğde Belediyespor maçının ardından futbolcularının rakip takımı ciddiye almadıklarını belirtti.

Aybaba şunları kaydetti;

Bizim oyuncuları bir türlü konsantre edemiyoruz. Rakip de konsantre olmuş olarak çıkıyor. Çok söyledik ciddiye almalarını. Beşiktaş formasını taşıyorlar. Arkadaşların konsantrasyonları kötüydü. Kabus gibi bir maçı geride bıraktık.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.25 16:53 - Son Güncellenme: 2012.09.25 16:54 - HABER MERKEZİ
A