Kabine 13 yıl sonra Başkent dışında

Kabine 13 yıl sonra Başkent dışında

Kabine toplantısı, Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığında bugün Şanlıurfa'da gerçekleştirilecek.

2016.04.11 09:27 - Son Güncellenme: 2016.04.11 09:27 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Kabine 13 yıl sonra Başkent dışında

Bakanlar Kurulu, 13 yıl aradan sonra ilk kez Ankara dışında toplanacak. Kabine toplantısı, Başbakan Ahmet Davutoğlu başkanlığında bugün Şanlıurfa'da gerçekleştirilecek. Bakanlar Kurulu, en son, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın Başbakanlığı döneminde, Sivas Kongresi'nin 84. yıldönümü dolayısıyla 4 Eylül 2003'te Sivas'ta toplanmıştı. 1996'da Mesut Yılmaz'ın Başbakanlığı sırasında bir kabine toplantısı Diyarbakır'da yapılmış, 1992'de ise Turgut Özal Cumhurbaşkanı sıfatıyla kabineyi Diyarbakır'da toplamıştı.

KURTULUŞ GÜNÜNDE İSTİKLAL MADALYASI

Öte yandan, Şanlıurfa'ya İstiklal Madalyası verilmesi yönündeki kanun, geçtiğimiz günlerde TBMM'de tüm partilerin uzlaşmasıyla çıkmıştı. Başbakan Davutoğlu, İstiklal Madalyası'nı, aynı zamanda şehrin düşman işgalinden kurtuluşunun yıldönümü olan bugün Şanlıurfalılara takdim edecek. Davutoğlu, Şanlıurfa'da çeşitli temaslarda da bulunacak.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.11 09:27 - Son Güncellenme: 2016.04.11 09:27 - HABER MERKEZİ
A