K.Erciyesspor galibiyete kilitlendi

K.Erciyesspor galibiyete kilitlendi

"Elazığspor maçıyla birlikte kötü gidişe 'dur' demek istiyoruz."

2013.11.07 10:59 - Son Güncellenme: 2013.11.07 10:59 - Spor - HABER MERKEZİ
A
K.Erciyesspor galibiyete kilitlendi

 Kayseri Erciyesspor Kulübü Basın Sözcüsü Kaan Savruk, Spor Toto Süper Lig'de Elazığspor ile yarın yapacakları maçla birlikte kötü gidişi sonlandırmak istediklerini söyledi.

Savruk, ligin ilk 10 haftasında 1 galibiyet, 3 beraberlik ve 6 mağlubiyet sonucu topladıkları 6 puanla 18. sırada yer aldıklarını hatırlattı.

Elazığspor maçını kazanarak, 6 haftalık galibiyet hasretine son vermek istediklerini dile getiren Savruk, şunları kaydetti:

"Bugüne kadar güzel oyunumuzu skora yansıtamasak da iyi bir takımımız var. Elazığspor maçıyla yeni bir başlangıç yapacağız. Takım olarak bu maça iyi hazırlandık. Ligde maalesef iyi durumda değiliz. Oynadığımız iyi futbolun karşılığında puan alamadık. Alt sıralardan kurtulmak için puanlara ihtiyacımız var. Takımımıza inancımız tam."

Kayseri Erciyesspor-Elazığspor maçı Atatürk Stadı'nda yarın saat 20.00'da başlayacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.07 10:59 - Son Güncellenme: 2013.11.07 10:59 - HABER MERKEZİ
A