Justin Bieber bağımlı mı?
'Endişe verici bir düzende' ilaç kullandığı söylenen Justin Bieber'ın bu durumu kendisini o kadar dengesiz bir hale getiriyor ki şarkıcıya rehabilitasyona girmesi yönünde telkinlerde bulunuluyor.
2014.01.20 09:29 - Son Güncellenme: 2014.01.20 09:31 - Magazin - HABER MERKEZİ
TMZ'ye konuşan güvenilir kaynaklar, Justin'in düzenli olarak "sizzurp" isimli mor renkli uyarıcı şuruptan içtiğini söylüyorlar.
Genellikle kodein, prometazin, Sprite ve Jolly Rancher ile oluşturulan bir karışım olan bu şurup, hastalık nöbeti ya da daha kötü durumları tetikleyebilen tehlikeli bir madde.
Justin'in bu şurubun yanı sıra alkol, esrar ve içlerinde Xanax'ın da bulunduğu birçok reçeteli ilaç da aldığı söyleniyor.
TMZ'ye konuşan kaynaklar ayrıca Justin'in kokain kullanmadığını ve hatta hayatında hiç kokain denemediğini söylediler.
Justin'in ilaç kullanımından dolayı endişelenen kişiler, şarkıcıya rehabilitasyon seçeneği de dahil olmak üzere yardım alması yönünde uyarıda bulunuyorlar.