Josef de Souza: "Özgüvenimizi yitirdik"
Fenerbahçe'nin Krasnodar'a 1-0 kaybettiği UEFA Avrupa Ligi maçı sonrasında Josef de Souza açıklamalarda bulundu.
2017.02.16 21:38 - Son Güncellenme: 2017.02.16 21:38 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe'nin Krasnodar'a 1-0 kaybettiği UEFA Avrupa Ligi maçı sonrasında Josef de Souza açıklamalarda bulundu.
"ÖZGÜVENİMİZ YİTİRDİK"
"Kalemizde çok erken gol gördük. Erken golle özgüvenleri arttı. Bizim için de tam tersi oldu. Özgüvenimiz yitirdik. İlk yarıyı denge kuramadık. İkinci yarı daha iyiydik. Biz bu skoru döndürebiliriz. Taraftarımızın önünde bunu başarabileceğimizi düşünüyorum"
"SOĞUK YÜZÜNDEN ISINMA GEÇ OLUYOR"
"Soğuk bu tarz iklimlerde ısınma süreci geç oluyor. Rakibimiz alışkın olduğu için karşılaşmaya hızlı başladılar. Kayseri'de de böyle bir soğuk vardı. O maçı da kaybetmiştik Ama temel sorun bu değil."