Japonya: OHAL bir ay içerisinde sona erebilir

Japonya: OHAL bir ay içerisinde sona erebilir

Dünyayı etkisi altına alan Corona Virüs salgınına ilişkin Japonya'dan kritik karantina açıklaması geldi.

2020.04.08 11:58 - Son Güncellenme: 2020.04.08 11:58 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Japonya: OHAL bir ay içerisinde sona erebilir

Japonya Başbakanı Şinzo Abe, olağanüstü halin (OHAL) bir ay içinde sonlanabileceğini açıkladı. Japonya Başbakanı Şinzo Abe, hükümetin Corona Virüsün (Covid-19) yayılmasının önlenmesine ilişkin kurallarına halk saygı duyarsa ülkede OHAL'in bir ay içinde sona erebileceğini söyledi.

Abe, vatandaşlara yönelik en önemli talimatın 'insanlarla teması en az yüzde 70-80 azaltmak' olduğunu belirtti. Dün açıklanan ve Tokyo, Kanagawa, Saitama, Chiba, Osaka, Hyogo ve Fukuoka'yı kapsayan OHAL'in 6 Mayıs'ta bitmesi planlanıyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.08 11:58 - Son Güncellenme: 2020.04.08 11:58 - HABER MERKEZİ
A