Japonya: "IŞİD ile müzakereler çıkmaza girdi"
Japonya Dışişleri Bakan Yardımcısı Yasuhide Nakayama, IŞİD'le yürütülen Japon ve Ürdünlü rehine müzakerelerinin çıkmaza girdiğini ifade etti.
2015.01.31 11:39 - Son Güncellenme: 2015.01.31 11:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
Aynı zamanda Japonya'nın Amman'daki Acil Durum Müdahale Ekibi'ne başkanlık eden Nakayama, Japon rehine Kenji Goto ve Ürdünlü rehine Maaz al-Kassasbeh'i kurtarmak için ellerinden geleni yaptıklarını fakat müzakerelerin çıkmaza girdiğini ifade etti. Nakayama açıklamasında, "Tetikte bekliyoruz. Hükümetle birlikte hareket ederek durumu analiz edeceğiz ve soruşturmalarımızı sürdüreceğiz" dedi.