Japonya'da bıçaklı saldırı: 19 kişi öldü

Japonya'da bıçaklı saldırı: 19 kişi öldü

Japonya'nın başkenti Tokyo'nun Sagamihara kentinde bıçaklı dehşet yaşandı.

2016.07.26 07:13 - Son Güncellenme: 2016.07.26 07:16 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Japonya'da bıçaklı saldırı: 19 kişi öldü

Henüz adı açıklanmayan saldırgan engelliler merkezinde kalabalığa saldırarak en az 19 kişiyi öldürdü, 24 kişi de ciddi şekilde yaralandı.

Kyodo Haber Ajansı'nın aktardığına göre Sagamihara'da polis şüpheliyi gözaltına aldı. Şüphelinin polis karakoluna gelerek teslim olduğu belirtildi.

Saldırgan ifadesinde engelli merkezinin eski bir çalışanı olduğunu söyledi.

'DÜNYAYI ENGELLİLERDEN TEMİZLEMEK İSTİYORUM'

20'li yaşlarında bir erkek olduğu belirtilen saldırganın ifadesinde 'bu dünyadan engellileri temizlemek istiyorum' dediği belirtildi. 

Saldırının ne amaçla yapıldığı henüz bilinmiyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.07.26 07:13 - Son Güncellenme: 2016.07.26 07:16 - HABER MERKEZİ
A