Jandarmadan sürücülere ceza yerine şeker

Jandarmadan sürücülere ceza yerine şeker

Bursa'nın İznik ilçesinde, bayram dolayısıyla kontrollerini artıran jandarma trafik timleri, sürücülere ceza kesmek yerine şeker ikram etti.

2014.10.07 15:12 - Son Güncellenme: 2014.10.07 15:12 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Jandarmadan sürücülere ceza yerine şeker


İznik ilçe Jandarma Komutanlığı'na bağlı trafik ekipleri, bayram boyunca yollarda emniyeti sağlamak için seferber oldu. Trafik timleri, dikkatli olmaları konusunda uyardıkları sürücülere şeker ve çikolata ikram ederek hayırlı yolculuklar diledi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.07 15:12 - Son Güncellenme: 2014.10.07 15:12 - HABER MERKEZİ
A